Sabtu, 13 Januari 2018

Nonton Movie - Wanita Terindah


Nonton Movie - Wanita Terindah - Mengisahkan Fahim (Fattah Amin), seorang jurugambar di sebuah syarikat penerbitan majalah yang memiliki perwatakan yang panas baran, kurang penyabar dan degil. Namun begitu, beliau yang merupakan seorang anak tunggal begitu akrab dan menyayangi ibunya (Liza Othman), sehingga menamakan wanita itu ‘Wanita Terakhir’-nya dan tiada wanita lain yang mungkin mampu menandingi ibunya.

Mungkin kerana begitu menghargai pengorbanan ibunya selama ini yang membesarkan beliau secara bersendirian, Fahim begitu terkesan apabila ibunya membawa pulang seorang anak istimewa dari pusat jagaan yang mana ibunya berkhidmat sebagai seorang sukarelawan. Fahim tidak dapat menerima kehadiran Fikri (Adam Mika) dan mula memberontak di awal kemunculan anak ini di rumahnya.

Namun begitu, rakan sekerja Fahim yang juga merupakan seorang wartawan, Nuryn (Nur Fazura) berjaya mengubah persepsi Fahim akan Fikri dan beliau kemudiannya mula menerima anak kecil ini.

Namun begitu, tatkala mereka mula meniti kebahagiaan sebagai sebuah keluarga, kecelakaan tiba-tiba menimpa keluarga ini dan Fahim kehilangan seorang insan tersayang. Bagaimanakah Fahim menerima ketentuan ini? Adakah beliau semakin memberontak sehingga melukakan hati mereka yang selama ini sentiasa berada di sisinya? Atau beliau redha dan menerima ini sebagai satu ujian dari Yang Maha Esa.

Nonton Trailer Wanita Terindah


Nonton Full Movie Klik Disini - Nonton Movie

Bintang Film : Fattah Amin, Nur Fazura, Liza Othman, Nik Adam Mika, Sarah Hildebrand, Samantha Kay, Ridzuan Hashim, Abu Bakar Juah

Posted by

Starmovie22

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Nonton Film - RUNNING MAN (2013)

Nonton Film - RUNNING MAN (2013)  - Sinopsis film running man (reonningmaen; 런닝맨) bercerita tentang seorang pria yang selama ini terliba...